Комп’ютеризація
суспільства, розвиток ефективних інформаційних технологій, стрімке зростання
ролі та значення інформації в сучасному світі спричинили зміни інформаційної
складової розвитку науки, соціального життя, сфер виробництва.
Сучасний темп розвитку суспільства
надзвичайно високий. Щоб встигати за змінами, людина повинна переробляти
величезну кількість інформації, яка надходить з усіх точок земної кулі. Тому
інформаційні технології мають сьогодні пріоритетне значення в усіх сферах
діяльності й визначають розвиток суспільства завтрашнього дня.
У своїй роботі шкільного психолога використовую різні типи
програм залежно від поставленого
завдання. Якщо це просвітницька робота, то найцікавіше для учнів сьогодення на
занятті використовувати відеоматеріали, які знаходжу в мережі Інтернет. Також
іноді діти самі шукають текстові або відеоматеріали стосовно теми яка
розглядається і тоді разом передивляємось та обговорюємо побачене та почуте
(вплив алкоголю та тютюнопаління на організм людини, «Станція призначення
життя»). Використання презентацій теж
допомагає краще зрозуміти та сприйняти матеріал. Презентації також розробляю
для виступу на батьківських зборах та для вчителів, наприклад: «Криза
6-7років», «Адаптація п’ятикласників до нових умов навчання», «Складні
підлітки» та ін..
При роботі з обдарованими учнями також
використовуються матеріали мережі та створення різноманітних повідомлень та
презентацій у форматі PowerPoint та Publisher.
Для самоосвіти
психолога використання комп’ютерних технологій допомагає створювати
корекційно-розвивальні програми : «Сонечко (кор..-розвив. Програма для роботи з
гіперактивними дошкільниками)», «Мотивація до навчання та розвиток
комунікативних навичок дітей у середній школі», «Розвиток інтелекту і навичок
спілкування у старшого дошкільника за допомогою групових ігор», які допомагають у роботі.
Завдяки впровадження
комп’ютерних технологій навчання для дітей та робота для педагогів, на мою
думку, стала набагато цікавішою, дієвішою та результативнішою.
Немає коментарів:
Дописати коментар